Hvor mange tøjmærker skal man vælge?


Når du leder efter det perfekte outfit, kan det være overvældende at vide, hvor du skal starte. Modeindustrien er en af de sværeste industrier, hvor ingen rigtig ved, hvordan de skal finde den perfekte garderobe.

Den bedste måde at finde det, du leder efter, er ved at starte med et par mærker, du elsker, og derefter udvide din horisont, når du har fundet dine go-to designere

Kate Spade er en amerikansk modedesigner, der døde i 2018

Det er ikke altid let at vælge det rigtige antal tøjmærker, du vil købe. Du bør holde dig inden for dit budget og ikke overdressere din garderobe.

Når du først begynder at købe tøj, bør dit første spørgsmål være, hvor mange mærker har jeg brug for? Der er to måder at finde ud af dette på:

1) Tæl hvor mange varer af hvert mærke du ejer (dette er den nemmeste metode)

2) Tag det samlede momsbeløb, du har betalt i løbet af året, og divider det med 20.000 (mængden af dollars tøj, som en person bruger i gennemsnit om året). Hvis du bruger mere end $ 20.000 på tøj årligt, bør du overveje at tilføje flere mærker.

Dette er et spørgsmål, som mange mennesker har, når det kommer til at vælge den rigtige garderobe. Folk befinder sig ofte i et dilemma, når det kommer til, hvor mange tøjmærker de skal vælge.

Artiklen diskuterer, hvordan man skal vælge antallet af tøjmærker at gå ud med. Det spørger, hvor meget tøj er værd, hvilken slags tøj du leder efter, og hvor meget tid du vil bruge på at finde nyt tøj.

Efteråret rammer

Efterår er en tid for efterårstøj, og designere ved det. I denne sæson bærer alle stjernerne deres sæsonbetonede fineste, fra Gucci Fall 2018 -showet til Prada Fall 2018 -kollektionen.

Dette er også en tid, hvor vi alle har brug for at forsyne os med koldt vejrstykker og få orden på vores garderober, inden vinteren banker på med kold vind og sne.

Bladene skifter farve og begynder at falde fra træerne, hvilket giver plads til en ny sæson. Når temperaturen falder, så falder vores garderobe. Efterår er en af de mest romantiske tider på året – det er tid til at hygge sig under tørklæder og tæpper og nyde en god bog eller film med en elsket.

Modeindustrien ændrer sig altid og udvikler sig – designere har skabt nyt tøj til efteråret siden 1888. De regnfulde dage vil blive fulgt af kolde nætter, så vi tager varme trøjer og tørklæder på.

I efteråret frigiver mode- og tøjmærker deres kollektioner og nye varer i påvente af de koldere årstider. Tøjstendenser varierer afhængigt af, hvor du bor. Ikke alle følger de samme modetrends, og tendenser varierer efter område.

Efterårshits: Modemærker frigiver deres kollektioner i påvente af koldere årstider

T-shirts til kvinder

Kate Spade og Prada, to modegiganter, skabte hver især et samarbejde med T-shirt designfirmaet Teespring. De to virksomheder sluttede deres navne sammen for at skabe et samarbejde, der ville være den ultimative modeerklæring for den fashionable kvinde.

Kate Spade og Prada samarbejdede om at skabe tøjartikler som T-shirts og sweatshirts med deres logoer overalt. Disse varer var kun tilgængelige til salg på Teesprings websted. Kate Spade skabte også en eksklusiv samling tøj med “spade” i stedet for “Dior”.

Tøj er blevet et vigtigt stykke tøj, der hjælper med at definere vores personligheder og sans for stil. I bund og grund handler mode ofte om sexappeal, men det kan også handle om oprør eller individualitet.

Moderne kvinder ønsker at blive set som:

– kraftfuld og selvsikker

– moderigtigt og tidløst

– eventyrlystne og levende.

Derfor går de altid efter de nyeste trends inden for mærker som Prada, Versace, Dior, Gucci, Chanel eller Giorgio Armani.

Den nyeste mode findes normalt på forsiden af vores foretrukne modemagasiner som New York Times Style Magazine eller Vogue. Men hvad med dem, der ikke har råd til det dyre tøj? Du skal ikke bekymre dig damer … der er T-shirts, der giver dig det samme udseende uden at bryde din bankkonto.

Efterhånden som trends ændrer sig, ændrer trenderne inden for mode sig også. Kvinder er nu mere alsidige end nogensinde med de mange forskellige modekomfort, de kan bære. Fra kjoler til jeans, T-shirts til nederdele og endda læderjakker, der er stilfulde og lette at bære.

Markedet for dametøj er under forstyrrelse med introduktionen af nye tendenser. Luksusmærker som Dior, Chanel, Versace og Gucci har forsøgt lykken i denne nye grænse med innovative kollektioner, herunder læderjakker, der er designet med en slankere silhuet og en tonet palette.